ການເພີ່ມປະສິດທິພາບດ້ານວິຊາການ - ນີ້ປະກອບມີຕົວກໍານົດການເຊັ່ນ: ການປະກົດຕົວຂອງ https protocol, ເພີ່ມ sitemap.xml, ການຕັ້ງຄ່າ robots.txt, ການຖອນຫນ້າທີ່ຊ້ໍາກັນ, ການເຂົ້າລະຫັດທີ່ຖືກຕ້ອງຂອງ url ຂອງຫນ້າເວັບຕ່າງໆ. ທັງຫມົດນີ້ຕ້ອງໄດ້ຮັບການຕັ້ງຄ່າຢ່າງຖືກຕ້ອງແລະດັດແປງສໍາລັບ google.no malware ຫຼືຊອບແວທີ່ບໍ່ຕ້ອງການ - google ກວດສອບຊັບພະຍາກອນສໍາລັບຊອບແວຫຼືໄຟລ໌ທີ່ປະຕິບັດໄດ້ທີ່ອາດຈະເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມບໍ່ສະດວກຕໍ່ຜູ້ໃຊ້. ດັ່ງນັ້ນ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າເວັບໄຊທ໌ບໍ່ລະເມີດກົດລະບຽບກ່ຽວກັບຊອບແວທີ່ບໍ່ຕ້ອງການ. ນອກຈາກນັ້ນ, ເນື້ອຫາທັງຫມົດຈະຕ້ອງເປັນເອກະລັກຂອງຊັບພະຍາກອນ, ບໍ່ຊ້ໍາກັນພາຍໃນມັນແລະບໍ່ spammed ກັບຄໍາສໍາຄັນ. ດຽວກັນໃຊ້ກັບ meta tags.imagewant ເພື່ອປັບປຸງຄວາມໄວການໂຫຼດເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ? ອ່ານເພີ່ມເຕີມທັງຫມົດຂອງປັດໃຈການຈັດອັນດັບຂ້າງເທິງແມ່ນມີຈຸດປະສົງ: ໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ % ສິ່ງທີ່ພວກເຂົາກໍາລັງຊອກຫາ; ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າເວັບໄຊທ໌ຖືກສະແດງຢ່າງຖືກຕ້ອງໃນອຸປະກອນຕ່າງໆ; ໂພດທີ່ຖືກຕ້ອງເທົ່ານັ້ນແລະ ຂໍ້ມູນທີ່ເປັນປະໂຫຍດ;ໄດ້ຮັບ backlinks ຈາກຊັບພະຍາກອນທີ່ມີອໍານາດ;ການປັບປຸງເນື້ອໃນເປັນປົກກະຕິ;ໃຫ້ຜູ້ຊົມໃຊ້ເປົ້າຫມາຍທີ່ມີຄວາມສະດວກທີ່ສຸດໃນຂະນະທີ່ການນໍາໃຊ້ເວັບໄຊ. ກັບການວິເຄາະຕະຫຼາດຕາເວັນຕົກຂັ້ນຕອນຂອງການສົ່ງເສີມ seo ກັບຕະຫຼາດຕາເວັນຕົກ ການວິເຄາະຂອງ niche ແລະຄູ່ແຂ່ງທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງເລີ່ມຕົ້ນດ້ວຍການວິເຄາະຢ່າງລະອຽດ. ຂັ້ນຕອນນີ້ກໍານົດຜົນສໍາເລັດຫຼືຄວາມລົ້ມເຫລວຂອງໂຄງການ. ໃນໄລຍະການເຮັດວຽກ, ການປະເມີນລະດັບການແຂ່ງຂັນໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງ ຂໍ້ມູນ Telegram ຂຶ້ນ, ຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມໄດ້ຖືກພັດທະນາ, ແລະວຽກງານບູລິມະສິດແມ່ນຖືກກໍານົດ. ປັດໃຈເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ຖືກສຶກສາຢ່າງລະມັດລະວັງທີ່ສຸດເທົ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້. ສິ່ງຕໍ່ໄປນີ້ໄດ້ຖືກວິເຄາະ: ໂຄງສ້າງຂອງສະຖານທີ່ຊັ້ນນໍາໃນຜົນການຄົ້ນຫາ; ຫຼັກ semantic ຂອງແຕ່ລະຄູ່ແຂ່ງທີ່ຊັດເຈນ; ປະເພດຂອງເນື້ອຫາທີ່ໃຊ້ໂດຍຄູ່ແຂ່ງ; ການຈະລາຈອນທາງອິນຊີຂອງຜູ້ນໍາສູງສຸດ; ຄຸນນະພາບແລະປະລິມານຂອງ. ມະຫາຊົນເຊື່ອມຕໍ່ຂອງຄູ່ແຂ່ງ; ອົງປະກອບທາງວິຊາການແລະຕົວກໍານົດການອື່ນໆຂອງແຕ່ລະ web resource.niche ການແຂ່ງຂັນແລະການວິເຄາະຄູ່ແຂ່ງໂດຍສະເພາະ, ມະຫາຊົນເຊື່ອມຕໍ່ໄດ້ຖືກວິເຄາະຕາມເງື່ອນໄຂດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້: ປະລິມານແລະຄຸນນະພາບຂອງໂດເມນຜູ້ໃຫ້ທຶນ; ປະລິມານແລະຄຸນນະພາບຂອງ backlinks; ພາສາແລະຫົວຂໍ້. ຂອງສະຖານທີ່ຜູ້ໃຫ້ທຶນ;ຈໍານວນໂດເມນຜູ້ໃຫ້ທຶນໃຫມ່ແລະສູນເສຍ;ການແຈກຢາຍໂດເມນຂອງຜູ້ໃຫ້ທຶນຕາມປະເທດ; backlink anchors ຊີ້ໄປຫາເວັບໄຊທ໌ຫຼື url;ອັດຕາສ່ວນຂອງການເຊື່ອມຕໍ່ nofollow.
ການຈະລາຈອນທາງອິນຊີສໍາລັບການວິເຄາະການຈະລາຈອນທາງອິນຊີຂອງສະຖານທີ່ຄູ່ແຂ່ງ, ພວກເຮົາແນະນໍາໃຫ້ເຮັດມັນໂດຍໃຊ້ ໃນເວລາສຶກສາເນື້ອຫາ, ມັນເປັນມູນຄ່າການເອົາໃຈໃສ່ກັບອົງປະກອບເຊັ່ນ: ບົດເລື່ອງ, ອົງປະກອບຮູບພາບແລະການໂຕ້ຕອບ, ຄຸນນະພາບແລະປະລິມານຂອງຮູບພາບ. ໂດຍສະເພາະ, ໃນເວລາທີ່ການວິເຄາະບົດເລື່ອງ, ຜົນປະໂຫຍດ, ໂຄງສ້າງ, ແລະຄວາມສົມບູນຂອງຫົວຂໍ້ໄດ້ຖືກພິຈາລະນາ. ຄວາມຖີ່ຂອງການພິມເຜີຍແຜ່ແລະການມີຫຼືບໍ່ມີພາກສ່ວນຂໍ້ມູນເຊັ່ນ blog ຫຼືຂ່າວຍັງຖືກພິຈາລະນາ. ເມື່ອສໍາເລັດຂັ້ນຕອນນີ້, ທ່ານຈະສາມາດສ້າງຍຸດທະສາດສໍາລັບການສົ່ງເສີມຊັບພະຍາກອນໃນປະເທດອື່ນແລະກໍານົດຈໍານວນ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສໍາລັບການປະຕິບັດຂອງຕົນ.
|